- Umut Milas
- Haziran 17, 2026
Yükleniyor...
Muğla Eczacı Odası Yönetim Kurulu tarafından 8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü dolayısıyla gezi programı gerçekleştirildi.
Programa odaya kayıtlı Milas’ın da aralarında yer aldığı tüm ilçelerdeki kadın üyeler başta olmak üzere oda yönetim kurulu üyeleri katıldı.
Düzenlenen gezi programı kapsamında ilk olarak Yatağan Bozüyük’te bulunan Pınarbaşı mesire yerinde kahvaltı yapıldı. Kahvaltı esnasında tüm misafirlere Muğla Eczacı Odası Yönetim Kurulu Başkanımız Ecz. Saim Korkmaz tarafından karanfil dağıtıldı.
Günün önem ve anlamını belirten bir konuşma yapan Korkmaz “Kadınlar, toplumsal ve ekonomik yaşamın ayrılmaz parçası, toplumun en küçük birimini oluşturan ailenin temel unsurudur. Aile ortamında fertlerin refahı için yorulmadan çalışan kadın, Kurtuluş Savaşında ve Cumhuriyetin kurulmasında cephe gerisinin büyük kahramanları olmuşlardır. Yeni nesillerin yetişmesinde kadınlarımızın annelik vasfı ile üstlendikleri sorumluluk, geleceğimizin inşasında onların ne kadar hayati öneme sahip olduklarını göstermektedir. Ülkemizde, her alanda başta Mesleğimiz Eczacılık olmak üzere başarılı çalışmalar yapan kadınların sayısının artması övünç kaynağımızdır. Yaşamı boyunca birçok güçlüğe katlanan ve büyük sorumluluklar üstlenen kadınların toplumsal yaşama etkin biçimde katılmaları, Türkiye Cumhuriyeti’nin en büyük hedefleri arasındadır. Sevginin, şefkatin ve özverinin simgesi olan ve bunları hiçbir karşılık beklemeden veren kadınlarımızın 8 Mart Emekçi Kadınlar Gününü kutluyor. İyi eğlenceler diliyorum” dedi.
Etkinlik rehberler eşliğinde Stratonikeia Antik Kenti ve Lagina Antik Kenti gezisi yapıldı. Burada çalışan tüm Emekçi Kadınlara da Ecz. Saim Korkmaz tarafından karanfil dağıtıldı. Son olarak Bozüyük Kültür Evi gezisi yapılarak etkinlik Bozüyük mahallesinde bulunan kahvehanelerde köylüler ile eğlenceli vakit geçirildi.
Korkmaz, “Bu etkinliğimizde emeğini ve desteğini bizlerden esirgemeyen Muğla Büyükşehir Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Daire Başkanlığına ve Strotenikeia ve Lagina kazı başkanı Bilal Söğüt ve ekibine teşekkür ederiz” dedi.