- Umut Milas
- Haziran 26, 2026
Yükleniyor...
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın imzasıyla yayımlanan Mülki İdare Amirleri Atama Kararnamesi kapsamında Ordu’nun Fatsa ilçesine atanan Milas Kaymakamı Mustafa Ünver Böke onuruna veda yemeği düzenlendi.
Güllük’teki Roseria Marin Hotel’de gerçekleştirilen programa Milas Belediye Başkanı Fevzi Topuz, ilçe protokolü, kamu kurumlarının temsilcileri, siyasi parti temsilcileri, oda ve sivil toplum kuruluşlarının başkanları ile çok sayıda davetli katıldı.
Duygusal anların yaşandığı gecede, yaklaşık beş buçuk yıldır Milas’ta görev yapan Kaymakam Mustafa Ünver Böke’nin ilçeye yaptığı hizmetler ve kurduğu güçlü bağlar konuşuldu.
İLK KONUŞMAYI REŞİT ÖZER YAPTI
Gecenin açılış konuşmasını yapan Milas Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Reşit Özer, Kaymakam Böke’nin göreve başladığı ilk günden itibaren Milas’ın gelişimi için tüm kurumlarla uyum içinde çalıştığını söyledi.
Göreve başladığında kendisine Milas’ın ekonomik ve sosyal yapısını anlatan kapsamlı bir dosya hazırladıklarını belirten Özer, Organize Sanayi Bölgesi, Milas Zeytin Hasat Şenliği ve ilçenin kalkınmasına yönelik birçok projede Kaymakam Böke’nin önemli katkılar sunduğunu ifade etti.
Özer, “Beş buçuk yıl boyunca Milas’ın tanıtımı ve gelişimi adına birlikte çok güzel çalışmalara imza attık. Kurumlarımız, belediyemiz, muhtarlarımız ve sivil toplum kuruluşlarımızla örnek bir iş birliği sergilendi. Sayın Kaymakamımıza ilçemize yaptığı değerli hizmetler için teşekkür ediyor, yeni görev yerinde başarılar diliyorum.” dedi.
BAŞKAN TOPUZ: “MİLAS’IN BİR NEFERİ OLARAK HATIRLANACAK”
Milas Belediye Başkanı Fevzi Topuz ise göreve geldiği günden itibaren Kaymakam Böke ile son derece uyumlu bir çalışma yürüttüklerini belirtti.
İlçenin gelişimi için birçok konuda ortak hareket ettiklerini dile getiren Başkan Topuz, Ankara’da ve farklı platformlarda Milas’ın sorunlarını birlikte takip ettiklerini söyledi.
Kaymakam Böke’nin Milas halkıyla güçlü iletişim kurduğunu ifade eden Topuz, şöyle konuştu:
“Sayın Kaymakamımız görev yaptığı süre boyunca herkese eşit mesafede duran, alçak gönüllü ve çözüm odaklı bir yönetici oldu. Devlet görevlerinde tayinler doğal bir süreçtir. Ancak önemli olan geride bıraktığınız izdir. Sayın Kaymakamımız Milas’ta çok güzel bir iz bıraktı. Bundan sonra da kendisini Milas’ın bir neferi, bir hemşehrisi olarak görmeye devam edeceğiz.”
Topuz, kısa süre önce Aydın Cumhuriyet Başsavcılığı görevine atanan Milas Cumhuriyet Başsavcısı Enis Tekgül’e de teşekkür ederek, adliye binasında yürüttüğü çalışmaların kent adına önemli katkılar sağladığını ifade etti.
KAYMAKAM BÖKE DUYGULANDIRDI
Gecenin en duygusal konuşmasını ise Milas Kaymakamı Mustafa Ünver Böke yaptı.
Konuşmasına duygularını ifade etmekte zorlandığını belirterek başlayan Böke, Milas’ta geçirdiği beş yılı aşkın sürenin meslek hayatının en özel dönemlerinden biri olduğunu söyledi.
Göreve başladığında tüm dünyanın pandemiyle mücadele ettiğini hatırlatan Böke, ardından yaşanan büyük orman yangınları başta olmak üzere birçok zorlu süreci Milas halkıyla birlikte atlattıklarını ifade etti.
Cumhuriyet’in 100. yılında Milas Kaymakamı olarak görev yapmanın kendisi için büyük bir onur olduğunu belirten Böke, şu ifadeleri kullandı:
“Bu şehirde görev yapmak benim için her zaman büyük bir gurur oldu. Görev yaptığım süre boyunca unutamayacağım çok değerli insanlar tanıdım. Milas’ta kendimizi hiçbir zaman yabancı hissetmedik. Eşim ve çocuklarım da bu kenti kendi evleri gibi benimsedi.”
“MİLAS’IN SEVGİSİ EN BÜYÜK MOTİVASYONUMUZDU”
Milas halkının gösterdiği sevgi ve desteğin görev süresi boyunca kendisine güç verdiğini söyleyen Böke, konuşmasını şu sözlerle sürdürdü:
“Bugün burada gördüğüm ilgi ve sevgi benim için tarif edilemez bir mutluluk. Aynı zamanda ayrılığı daha da zorlaştırıyor. Bundan sonra görev yapacağım her yerde kendimi bir Milaslı olarak hissedeceğim. Nerede olursam olayım, kapım Milaslı hemşehrilerime her zaman açık olacak.”
Milas’ın her şeyin en iyisini hak ettiğini vurgulayan Böke, ilçenin marka değerini yükseltmek için görev yaptığı süre boyunca büyük gayret gösterdiklerini belirterek, “Benden sonra görev yapacak arkadaşlarımızla birlikte Milas’ın çok daha güzel noktalara ulaşacağına inanıyorum. Sizlerin desteğini hiçbir zaman unutmayacağım. Hepinizi çok seviyorum.” dedi.
ANLAMLI HEDİYELER TAKDİM EDİLDİ
Konuşmaların ardından Milas Belediye Başkanı Fevzi Topuz, MİTSO Başkanı Reşit Özer, MİTSO Meclis Başkanı Mustafa Yüksel, Milas Şoförler ve Otomobilciler Odası Başkanı Nurol Paskal, Milas Gıda Maddeleri Yapanlar ve Satanlar Esnaf Odası Başkanı Mustafa Sezgin, Milas Esnaf ve Sanatkârlar Odası Başkanı Celal Devrim ile Milas Organize Sanayi Bölgesi yöneticileri tarafından Kaymakam Mustafa Ünver Böke’ye Milas halısı başta olmak üzere çeşitli hediyeler takdim edildi.
Geceye katılan ve Aydın Cumhuriyet Başsavcılığı görevine atanan Cumhuriyet Başsavcısı Enis Tekgül’e ise Milas Belediye Başkanı Fevzi Topuz tarafından plaket ve çiçek verildi.
GECE SOHBETLE SONA ERDİ
Veda programı, hatıra fotoğraflarının çekilmesi, hediye takdimleri ve davetlilerin Kaymakam Mustafa Ünver Böke ile tek tek vedalaşmasının ardından sona erdi.
Yaklaşık beş buçuk yıl boyunca Milas’ta görev yapan Mustafa Ünver Böke, görev süresi boyunca kamu kurumları, yerel yönetimler ve sivil toplum kuruluşlarıyla kurduğu güçlü iş birliği ve vatandaşlarla geliştirdiği samimi ilişkiler nedeniyle uzun süre alkışlandı. Gecede yapılan konuşmalar ise Kaymakam Böke’nin Milas’ta bıraktığı izlerin ve oluşturduğu gönül bağının en önemli göstergesi oldu.