- Umut Milas
- Haziran 26, 2026
Yükleniyor...
Milas’ta 2025-2026 eğitim öğretim yılı, Güllük İlkokulu-Ortaokulu’nda düzenlenen karne dağıtım töreniyle sona erdi. Törene damga vuran an ise ilkokul öğrencisi Kumsal Çevik’in sosyal medya üzerinden yaptığı davete kayıtsız kalmayan Milas Kaymakamı Mustafa Ünver Böke’nin okulu ziyaret etmesi oldu.
Karne töreni öncesinde sosyal medya hesabı aracılığıyla Kaymakam Mustafa Ünver Böke’yi okuluna davet eden ilkokul öğrencisi Kumsal Çevik’in çağrısı karşılık buldu. Güllük İlkokulu-Ortaokulu’nu ziyaret eden Kaymakam Böke, öğrencilerin karne sevincine ortak oldu.
Okul girişinde Kaymakam Böke’yi çiçeklerle karşılayan Kumsal Çevik, davetinin kabul edilmesinden duyduğu mutluluğu yaşarken, Kaymakam Böke de Çevik’e karnesini kendi elleriyle verdi. Başarılı öğrenciyi tebrik eden Böke, eğitim hayatındaki başarısından dolayı kendisine çeşitli hediyeler de takdim etti.
22 BİN 863 ÖĞRENCİ YAZ TATİLİNE GİRDİ
Karne töreniyle birlikte Milas genelinde 2025-2026 eğitim öğretim yılı resmen sona erdi. İlçe genelindeki 141 okulda eğitim gören 22 bin 863 öğrenci ile görev yapan bin 812 öğretmen yaz tatiline başladı.
“KARNE, EMEĞİN VE GAYRETİN BİR YANSIMASIDIR”
Karne töreninde konuşan Milas İlçe Milli Eğitim Müdürü İsa Bal, öğrencilerin yıl boyunca büyük bir özveriyle çalıştığını belirterek şunları söyledi:
“2025-2026 eğitim öğretim yılını büyük bir gayret ve özveriyle tamamladık. Maarif geleneğimizin ışığında öğrencilerimiz bilgiye ulaşmak, değerlerimizi yaşatmak ve geleceğe hazırlanmak için yoğun çaba gösterdi. Her bir öğrencimizin azmi bizlere umut verdi. Karne sadece notların yazılı olduğu bir belge değil, aynı zamanda yıl boyunca ortaya konulan emeğin ve gayretin bir yansımasıdır. Tüm öğrencilerimizi tebrik ediyor, tatillerini verimli değerlendirmelerini diliyorum. Mezun olan öğrencilerimize ise bir üst öğrenim hayatlarında başarılar diliyorum.”
VELİLERE VE ÖĞRETMENLERE TEŞEKKÜR
Velilerin çocuklarının eğitim sürecindeki katkısına dikkat çeken Bal, “Çocuklarımızın eğitim yolculuğunda en büyük destekçileri velilerimiz oldu. Akademik ve sosyal gelişimlerinde önemli rol üstlendiler. Sabırla, sevgiyle ve özveriyle gösterdikleri emek için tüm velilerimize teşekkür ediyorum.” dedi.
Öğretmenlerin fedakârca görev yaptığını vurgulayan Bal, “Öğretmenlerimiz yalnızca bilgi aktarmadı; öğrencilerimize değer, disiplin ve sorumluluk bilinci de kazandırdı. Eğitim ordumuzun kıymetli neferlerine emeklerinden dolayı teşekkür ediyor, dinlenmiş ve enerjik bir şekilde 2026-2027 eğitim öğretim yılına başlamalarını diliyorum.” ifadelerini kullandı.
KAYMAKAM BÖKE’DEN ÖĞRENCİLERE BAŞARI DİLEĞİ
Tören sonunda öğrencilere karnelerini dağıtan Milas Kaymakamı Mustafa Ünver Böke, tüm öğrencilere iyi tatiller dileyerek eğitim hayatlarında başarılar temennisinde bulundu. Karne heyecanını öğrenciler ve aileleriyle paylaşan Böke, yaz tatilinin hem dinlenme hem de kendilerini geliştirme açısından verimli geçirilmesini tavsiye etti.
Güllük İlkokulu-Ortaokulu’nda gerçekleştirilen tören, öğrencilerin karne sevinci ve günün anısına çekilen hatıra fotoğraflarıyla sona erdi.